Heeft u een kortingscode?
 

Heeft u een
kortingscode?

Vul hier uw code in

verzenden X

Schrijf in op onze
preventienieuwsbrief

inschrijven
Ik zoek een artikel maar kan dit niet vinden in de webshop. Kan ik dit dan toch bij u bestellen?
 
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Maar als u dit aan ons laat weten kunnen wij hier rekening mee houden en dit artikel mogelijk in de toekomst aan ons assortiment toevoegen. 
 
Ik heb een vraag over verzekeringen. Kan ik die hier stellen?
 
Nee, daarvoor verwijzen wij u door naar de website www.KBC.be
 
Het lukt mij niet om een order te plaatsen - de website werkt niet goed 
 
24+ houdt met de ontwikkeling van de Moeders Preventiewinkel rekening met diverse browsers. De site is in ieder geval goed te bekijken als u een van de volgende browsers gebruikt:
- Internet Explorer
- Mozilla Firefox 
- Safari 
- Google Chrome
Als u één van deze browsers gebruikt en toch tegen een probleem aan loopt, geef dat dan aan ons door!
 

Ik kan met mijn iPad geen UPS punt selecteren. Wat nu?
 
In bepaalde gevallen kan het gebeuren dat u via uw Ipad bij het bestelproces geen UPS punt kunt selecteren. De selectieknop is niet zichtbaar in de popup. 
U kunt dit oplossen door het popup scherm met het Kialapunt te vergroten (dubbel tappen op uw iPad). Of u klikt op de tekst ‘Toon de lijst met UPS punten’ en kunt uw locatie daar aangeven.
 
 
Garantie
 
Op al onze producten is twee jaar garantie van toepassing. 
 

 

 
Terug naar Vraag en Antwoord.